3A runoselfiet

Olen kuin vihreä voikukka
iloisen kevään poliisi
En ole tuhma vaan moi
Abdullahi

Olen kuin musta kissankello
kovan joulun palomies
en ole huono vaan oikein hieno
Ilyas

Olen kuin musta ruusu
Olen kuin pieni kesäsotilas
En ole tyhmä vaan hyvä
Choman

Olen kuin sininen sinivuokko
Tykkään mustasta mutta en harmaasta
Olen kaunis mutta en ole ruma
Haluan isona olla lääkäri
mutta en halua olla pieni
Pidän keväästä mutta en talvesta
Zilan

Olen kuin liila ruusu,
kiltti kesäratsastaja
en ole ilkeä vaan aidosti kaunis
Nora

Olen kuin vaaleanpunainen voikukka
iso keväinen lääkäri
En ole tyhmä mutta olen kiva
Vaan aito kukka mutta olen maailman kaunein kukka
Sarah

Olen kuin valkoinen ruusu
Virsu kevätuimari
en ole ilkeä vaan auttavainen
Netta

Olen kuin liila kissankello
Pilkullinen kevät opettaa
en ole ruma vaan aito ja kaunis.
Riim

Olen kuin pinkki valkovuokko
iloinen kevään opettaja
en hirviö vaan aito ja ihana
Venla Tå.

Olen kuin sininen kissankello
kauniin kesän kokki
en ole ruma vaan kaunis
Venla Ti.

Olen kuin turkoosi ruusu
kimalteleva kevään poliisi
en ole ruma vaan kaunis
Rubeica

Olen kuin punainen ruusu
Iloinen kesätaiteilija
En ole ruma vaan kaunis
Maryam

Olen kuin sininen sinivuokko
täplikäs kesäpoliisi
en ole tyhmä vaan aito ja hieno
Eyman

Olen kuin vihreä valkovuokko
iso kevään poliisi
en ole tyhmä vaan aito
Ayman

Olen kuin musta voikukka
hieno kevätarmeija
en ole tyhmä mutta oikein kiva
Jesse